Min dag

Jag förstår att ni är nyfikna om min dag, så här kommer det! Haha nej inget intressant..  Jag jobbade iallafall till strax innan klockan tolv, slutade tidigare för att jag skulle lämna iväg bilen. Inget blev klart idag så jag måste till Peugeot så ska dom fixa cd:n. Men under tiden bilen var där så lånade jag en bil där haha! En ny honda civic, usch det var sådär tyckte jag. Visste inget om bilen och helt plötsligt skulle jag ha den i några timmar. Men det gick bra. Så jag och Roberth drog iväg till Big Slick, där fick jag min piercing som jag tjatat om. Ja, det var ju inte det skönaste jag varit med om kan jag ju tala om. Men snyggt blev det. Stackars mamma och pappa dom är inte glada, men det kunde ju varit värre säger jag till dom. :) Efter det var gjort så lämnade vi bilen och jag fick min igen.

Jag var på marieberg en sväng förut, alla var tråkiga och kunde inte följa med. Jag blev lite ledsen. Neeeejdå.. Gick upp till mammas jobb och visade upp piercingen haha.. Hon blev jätteglad, not!

Nu har vi ganska nyss ätit, fast jag kanske borde äta nyponsoppa eller något istället? Man är ju lite öm.

Nu ska jag tvätta rent ansiktet och försöka missa piercingen, krångligt? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0