Några ord

Segt.. Tänker fortfarande på godis.  Har lagat mat och ätit sen har jag inte gjort så mycket mer. Varit ute och gått osv.

Torsdag imorn, veckan har gått fort.

Måste köpa hem red bull till helgen så jag orkar röja massa saker. Är så seg idag. Har inte orkat städa, får göra det imorn. Motivationen är inte på topp då man städar hemma hos folk hela dagarna.

När jag satt i soffan höde jag något ramla ner och det var min piercingkula haha.. Måste verkligen gå och byta den, har fortfarande läkningsstaven den ser förjävligt ut. Okej kanske inte så farligt men lite för lång.

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Jag kan byta åt dej haha:D

2011-03-16 @ 21:55:36
URL: http://ellibby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0