söndag

Hallå! Nu lagar jag mat. Det blir fisk och potatis med romsås, ska bli gott. Sky ligger på balkongen och njuter i solen, han älskar verkligen den här lägenheten. Det är väldigt skönt. Vi har nyss varit och veckohandlat på Willys, vi köpte jordgubbar! Så det ska vi mula i oss ikväll med grädde till.

Förut idag var jag hemma i västhaga. Pappa skulle hjälpa mig med att fylla på spolarvätskan i bilen så det gjorde vi, plus en guldtvätt och full tank. Tvätten behövdes hade massa fågelbajs på hela bilen nästan. Men nu står den så fint under taket :) Jag städade akvariumet också plus att jag köpte nya algätare.

När vi har ätit blir det en skön promenad i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0