Kyckling och liiiis

Jag och Sky åkte iväg och lämnade bilen till pappa. Gick hem igen, bara genom västhaga så det blev ingen lång promenad. Men nya lukter för honom iallafall. Går en längre sen.

Är hungrig, jag har inte ätit en enda godisbit idag!! Tänkte vänta tills efter maten, duktig va? Idag ska jag laga kyckling och ris, tänkte göra egen sås också. Ville ha brocolli till men det har vi inte hemma så jag får göra en vanlig sallad istället. I eftermiddag/kväll är jag och Sky själva hemma.. Känns lite tråkigt vet inte vad jag ska göra.. Städa gjorde jag ju igår.. Åhh nej vad tråkig jag lät nu hahaha.. Städa på en Lördag.. Kanske visas någon bra film?

Kommentarer
Postat av: amanda

åh synd att det typ är min och addes enda lediga kväll på ett tag nu, annars hade vi kunnat lekt ikväll!

2011-11-19 @ 13:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0