Torsdag

God morgon! Sitter och äter frukost. Idag börjar jag kl åtta så då passar jag på att äta en längre frukost och lyssnar på musik :) Bra start på dagen.
 
Det var jättekul att tjejerna kom hit igår, maten blev god och Annie hade gjort en hallonpaj. Evelina hade köpt med sin två chokladkakor så då hade vi helt plötsligt fyra stycken. Vi alla var så mätta så vi åt inte mycket av chokladen. Men jag ska nog smälla i mig en del under dagen ;) Tar med en till jobbet iallafall. Paula hade med sig en bukett blommor, gulligt!
 
Jag har pyttelite ont i halsen, hoppas det bara är sånt där morgon ont så att det inte håller i sig länge :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ville bara säga att dina kommentarer på min blogg hade av någon konstig anledning hamnat i skräpposten. Såg dem nu när sidan blev uppdaterad.
Kul att du kommenterar :)

2012-09-20 @ 11:42:42
URL: http://minbebis.com/blogg/medei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0