En vääääääldigt bra dag.

Idag har vi verkligen haft fullt upp. Kl 10.00 var det dags för spädbarnsmassage. Det var första gången och det gick väldigt bra. Theodor gillade massagen och låg där nöjd och glad. Efteråt satt man och pratade lite, kul och intressant att höra hur andra har det och hur deras rutiner ser ut. 

Hemåt igen och då var svärmor hemma hos oss. Hon skulle passa Theodor medans jag och Sky var hos veterinären . Det var tur att vi hade barnvakt för det tog lång tid hos veterinären. Nytt foder,igen,till Sky och sedan köpte jag nyttigt godis till honom som han kan äta även fast han går på diet. 

När vi kom hem därifrån åkte svärmor och köpte Kinamat till oss. Vi får passa på att äta det när vi ses annars får jag aldrig äta det eftersom Roberth inte tycker om det. Maten var sååååååå god jag skulle vilja äta upp resten nu men får vänta tills imorgon. 

Kl 18 var jag bjuden på fika hemma hos Karin och Erik, och My också såklart :) Vi fick god fruktsallad med vanilj kesella till. Aldrig ätit det till fruktsallad och det var så gott ! Jag åt en massa,såklart. 

Theodor sov när vi kom dit och efter en timma ungefär så väckte jag honom,inte bra att sova för länge på kvällen. Inte ett ljud när jag väckte honom, min lilla kille. Åt efter en liten stund. T skötte sig så bra där borta. Erik läste bok för Theodor och dansade med honom. Jag tycker det är skönt att Theodor trivs att vara hos andra, att det inte bara är mammas famn som duger. 

Nähä om man kanske ska lägga sig. Både Roberth och Theodor sover, Sky också iof haha. Det är nog första gången som Roberth har gått och lagt sig innan mig. 

Vilket långt inlägg. Märks att det var längesedan jag hade en fullbokad dag haha! Haft en väldigt bra dag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0