Höst och nya möjligheter.

Idag, efter att ha varit mammaledig i 1 1/2 år, så började jag jobba. Nytt jobb, nya möjligheter. 

Jag har verkligen längtat efter att få börja jobba igen. Jag hade ju inget jobb att gå tillbaks till så det har jag varit lite orolig inför men efter att min fina vän Lisa hörde av sig förra veckan så ser det ut att lösa sig. Jag testar i 14 dagar sen efter det så får vi se hur det blir. Allt känns jättebra så jag hoppas att jag får stanna kvar :) 

Och i och med att jag börjar jobba så blev det ju lite krångel.. Theodor har inte börjat på dagis...... Så då fick det ringas lite samtal.. Så istället för att T skulle börjat på dagis i oktober så börjar han redan nästa vecka. Roberth fick ta pappaledigt så han kommer sköta inskolningen. Hade det inte varit för Roberth så hade det aldrig gått. Så himla skönt att det löste sig. Jag måste ju ta alla jobbchanser som jag får. 

Jag saknade T så himla mycket idag. Efter att ha hängt ihop varje dag i 13 månader så känns det jättekonstigt att vara ifrån honom. Och sen att han dessutom ska börja på dagis nästa vecka.... Mammahjärtat ni vet.. 

När jag kom hem så gosade vi jättemycket, jag vet inte hur många gånger jag sa till honom att jag älskar honom. Min lilla pojke. Vi gick till affären och han fick en smoothie, lite gottigt ska man väl få när morsan varit och jobbat. 




Kommentarer
Postat av: Lisa

Så kul att ha dig på jobbet! 😚

2014-08-27 @ 07:17:59
Postat av: Linnea

Grattis till jobbet!! 😄 och lycka till med dagiset T! Det kommer bli toppen med massa kompisar och alla leksaker 👍👏

2014-08-30 @ 21:20:38
URL: http://bejbenslofte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0