Fredag

Jag blir irriterad på mig själv att jag inte har rensat eller packat något inför flytten. Att det ska vara så jävla svårt?! Usch måste börja i helgen när Roberth är hemma och sedan packa lite varje dag. Jaja vet hur det där kommer sluta.. Inte lätt när man är själv hemma med en liten om dagarna. 

Jag har inte ätit godis på hela veckan, för mig är det jättelång tid då jag annars vräker i mig varje dag. Men nu ska jag försöka att äta godis på lördagar bara, så jäklar vad jag ska äta godis imorgon haha. 

Just nu ligger jag i soffan och kollar på hockeyn, Theodor somnade nyss och Sky sover också. Jag har lite ont i nacken och huvudet efter att ha legat skevt i soffan förut när jag försökte vila. Dumt att försöka vila. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0