Tisdag!

Imorse åkte jag , T och mamma till Köping för att hälsa på syrran och hennes små kids. Noa var på dagis när vi kom så jag passade på att gosa med Hedda innan han kom hem för när Noa är hemma så är det bara jag som gäller ;)

Syrran hade köpt gofika och jag åt den godaste bakelsen på länge, inte för stor och inte för liten. 

Lilltjejen med dom sooooocka kinderna❤️

När Noa kom hem blev han såååå glad över att se sin mormor och moster. Verkligen superlycklig. Tog tyvärr ingen bild på Noa men han var och klippte sig igår och hade sån fin frisyr ❤️ 


Det var nästan omöjligt att ta en bild på dom här två för den ena flaxade värre än den andra haha. 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det var som vanligt mysigt att ha er här ❤️

2014-02-26 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0