Nya tag!

Usch vilken vecka det har varit hittills.. Roberth har andra jobbtider, senare jobbtider, och efter det ska han träna. Han är inte hemma mycket och jag får ta både T och Sky typ hela dagarna. Visst det gör jag ju annars också men nu kommer Roberth hem för dagen när klockan är ungefär 19.15 och när han kommer hem ska han laga mat. Jag hinner inte göra det jag vill, har jag tur får jag duscha utan att jag måste ta T. 

Förut idag kände jag mig gråtfärdig för att jag var så trött. Den här veckan har jag inte känt igen mig själv. Plus att idag har vi budat en massa på en lägenhet som avslutas imorgon. Det är mycket pengar och jag blir nervös över ekonomin. Nu tror jag faktiskt inte att vi har någon chans på den här men jag vill så gärna. Jag mår dåligt här hemma för det är så trångt och det är grejer överallt. Jag vill att T ska ha ett fint eget rum som jag kan inreda där han kan ha massa roliga leksaker. Jaja. Man ska inte hoppas för mycket.. 

Usch så deppigt det här blev men nu är det rätt mycket som snurrar runt i mitt huvud och jag är virrigare än någonsin. 

Jag vill ha helg, jag vill ha ork och jag vill flytta till en större lägenhet. 

Just ja jag måste baka till helgen också..  


Kommentarer
Postat av: Michaela

Önskar att jag bodde närmre ❤️

2014-01-16 @ 07:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0