Gårdagen

Igår så åkte jag och Moa från Örebro runt 9.15 tiden och var framme runt tolv tiden i stockholm. Jag hatar stockholm, så mycket folk och mycket stress. Vi gick runt lite men tröttnade fort på allt folk så vi satte oss och åt mat efter ett tag. Vi åt en varsin grekisk sallad, jag var ute efter fetaosten så det var typ bara det jag åt. Det tog jätte lång tid innan vi fick våran sallad. När vi hade suttit där ett tag så begav vi oss mot tunnelbanan, jag mådde lite dåligt när vi var där jag tycker det känns väldigt otäckt. Först åkte vi lite fel men det löste vi snabbt. När vi satt på tunnelbanan så kommer det in ett gäng killar som var icke svenska och var så jävla sjuka i huvudet så jag önskade att jag kunde slå ner dom allihopa. Dom tog för givet att dom kunde sitta vid oss och började äckla sig. "Åhh fan va sexigt med tjejer som har tatueringar" och frågade vart vi bodde och så. Jag kokade av ilska och tittade mot ett annat håll. Tyvärr så gick vi av innan dom och man kände blickarna man hade mot sig, "Ge mig ditt mobilnummer" sa en utav dom till Moa. Det här gjorde ju inte att jag ändrade åsikter om ni vet vad! Jävla attityd dom hade, trodde att dom ägde hela Sverige. Fan! Man ska inte bete sig så.

Vi letade ett tag efter München bryggeriet men efter en stund så hittade vi det. Jättemycket folk och jätteskön stämning. Jag älskar att kolla på människor, och där inne fick dom som ville ha uppmärksamhet det. Jag gillar't! Tatueringsvärlden är grym, jag och Moa ville tatuera oss där men har man no cash så går det inte så bra. Trevliga människor och bra musik, snygga människor! Moa tävlade i Bästa färg, det var 25 st som tävlade i den kategorin så det var en del konkurrens. Men vi var glada ändå, det var en upplevelse. Vi åkte hem runt sju tiden, det fanns gott om plats på bussen så vi kunde ligga på ett varsitt säte. Så skönt. Framme lite efter 21, vi hade en jättebra dag men det var så skönt att komma hem igen!

Kommentarer
Postat av: michaela

Stockholm är stressigt, men man vänjer sig. Jag är ju där minst tre gånger i veckan ha ha.

2009-08-31 @ 13:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0