Måndag!!

Lilla mami har varit hos oss några timmar. Jag cyklade hem det fortaste jag kunde i regnet för att komma före mamma eftersom Roberth inte var hemma så hon slapp vänta ute i trapphuset :) Hon hade med lussebullar och massa annat :) Vi satt här en liten stund först sen gick vi till katterna, vi gick förbi blomsterbutiken och jag fick en jättefina blomma jag lägger upp bild på den sen. Roberth fick snus :) När vi kom hem från katterna satt vi här och fikade, lilla mami det var mysigt att du kom ♥

Nu sitter jag i soffan och väntar på att Ullared ska börja. Imorn ska jag tatuera mig :) Tre nya blir det!

Kommentarer
Postat av: mammi

det tyckte jag med.Labo

2009-12-02 @ 06:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0