Lördag

Äntligen Lördag säger jag bara. Igår jobbade jag länge, för länge, Sen efter jobbet så hämtade Angelica upp mig och körde några flyttlass till hennes lägenhet. Sjukt fin lägenhet. Efter det så åkte vi till Maxi :) Jag var väl hemma runt åtta och då fixade jag lite kvällsmat och sen så la jag i en blekning i håret. Och nu så sitter jag med en färgning i håret, så nu hoppas jag att jag får en mer brun färg än svart. Så nej för er som hoppade på att jag skulle bli blond så hade ni fel. Jag ska cykla upp på stan sen, om det inte regnar då blir jag arg. Jag vaknade rätt tidigt idag Roberth tog upp hela sängen med sin stora röv som vanligt. Så kl sju imorse vaknade jag till, låg kvar ett tag sen lite innan åtta gick jag upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0