Angående post

Jag sitter och filosiferar, eller ja det var att ta i. Men. Idag har jag fått massa post, tänkte oj vad har jag nu fått. Rotar i högen, tre olika brev. Swedbank, försäkringskassan och byggnads. På alla tre var det typ årsresumé eller vad man ska säga. Varför får man bara tråkig post? Räkningar? Varför kan man bara inte få något roligt? En överraskning. För det är roligt att få post, men jag får bara skit. Jag ska ta bort mitt brevinkast så jag inte får någon post, det är ändå inget jag vill ha.

Till er posten anställda: (Spec Dennis och Lisa) Kan ni inte ge mig något roligt på posten? Snälla. Jag fyller faktiskt år snart!

Kommentarer
Postat av: LISA

du får väl kolla i brevlådan på måndag ;)

2010-01-23 @ 09:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0