What if god was one of us

Jag var iväg en liten sväng till mamma och pappa förut,och Rocco då såklart :) Dom satt och åt på altanen, mysigt. Jag och Roberth ska iväg till Rio sen och äta. Jag ska bara äta något litet för sen ikväll ska jag och Lisa till Madde och grilla, mysigt. Bonzo ska med wihoo! Hundar är verkligen underbara. Igår när jag och Sky gosade lite så tittade jag in i hans ögon och sa "Du är min ljuspunkt i livet" Haha kanske sånt jag ska säga till Roberth istället? Fast det gör jag ju också såklart :)

Har precis varit ute med Sky, vi båda är skapligt varma. Funderar på vad jag ska ha på mig ikväll, svårt sånt där :)

Hoppas alla får en trevlig Lördagskväll

Kommentarer
Postat av: michaela

Roberth kanske blir ledsen... hahaha =)

2010-05-24 @ 11:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0