Åh nej

Sitter och kollar på ett program som heter "Svenskars hemliga liv" och det är en tjej som heter Jane Timglas som gör massa olika ingrepp och så. Det jag reagerar på är hennes tuttar, stora silikonpattar. Det var dom fulaste jag sett, såg ut som gamla kärringtuttar och hon är lika gammal som mig! Dom hängde ner till naveln nästan och hon ville ha dom högre upp men det skulle inte gå pga att hon hade för stora. Roberth sitter och säger "det måste ju ha hänt något". Nej dom var inte vackra. Jag är inte emot fejktuttar, skulle själv kunna göra det, men neeej då har jag hellre mina än hennes hängfejkisar.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det såg så konstigt ut i profil då hennes bröstkorg är jättesmal och klen och sen dom där stora tuttarna som såg ut som om dom kämpade för att hålla sig uppe.

2011-11-23 @ 10:32:25
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0