Ölkaggen

Hej! Nu har jag ätit min gröt. Efter lunch ska jag och Sky åka till mormor och morfar. Det bjuds på kycklingsallad, det ska bli gott.

Jag sitter och skrattar för mig själv. Jag och Lisa stör oss lite på en kille på gymmet, eller stör och stör men iallafall, och idag när jag var där så var han där med sin kompis och spände sig. Skickade ett sms till Lisa nyss där det stod:

-Jag: Alltså den där killen på gymmet med ölkaggen tror att han är något. Kan inte låta bli att skratta åt honom.

-Lisa: Haha han har nog något litet fel tror jag.

Jaa nu ska jag inte skriva för mycket om honom det är ju inte snällt men ibland så blir jag bara så full i skratt när jag ser honom. Lisa vet vad jag menar iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0