Tisdag!

Idag har det varit en riktig ätardag för Theodor, mest ätit och knappt sovit något. Känns som om han sovit två timmar allt som allt idag, tror inte att det är mer faktiskt. 

Nu har jag precis lagt honom i sin säng efter att han har ätit, hoppas att han sover bättre inatt än föregående natt. 

Idag var jag och färgade håret. Så skönt med ny färg! Är jättenöjd, tycker om att vara mörkhårig. 

Jag passade på att köpa tunnare vantar till Theodor nu när det är lite kyligare ute . Får köpa tjockare och rejälare vantar senare :) 


Pyjamaskillen ❤



Kommentarer
Postat av: amanda

Ja jag blev jätte överraskad, hur fan hann hon skicka paketet så jävla fort haha.
Det är gansk skönt utan jaga. Jag var så orolig för henne på slutet så nu är jag mest avslappnad och nöjd haha. Sen håller vi på med flytten hela tiden så det är perfekt timing, slippa ha dåligt samvete för en understimulerad jaga!
D verkar inte bry sig alls. Nöjd över all uppmärksamhet tror jag haha!

Svar: Jag kan tänka mig att han är väldigt nöjd :) när flyttar ni in i huset? :)
Annica

2013-09-18 @ 05:55:20
Postat av: Michaela

Tungan är med :)

2013-09-18 @ 06:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0