Två månader.

Idag blir mitt lilla hjärta två månader, tänk vad fort tiden går. För två månader sedan sa jag att jag aldrig mer skulle föda barn, att nästa gång ska vi adoptera ett barn. Adoption var väl att ta i, men så kände jag då. Smärtan från förlossningen var hemsk, men det glömde jag fort. 

Nu skulle jag kunna föda hur många barn som helst haha. (Självklart inte men ni förstår vad jag menar.) Det är en helt otrolig upplevelse att föda barn. Att kroppen faktiskt klarar av det är fascinerande. När man har så ont att man tror att man ska dö, när man är så tömd på energi att man skriker "jag orkar inte mer!". Att man då klarar av att krysta ut sitt barn, det är helt otroligt. Jag fattar fortfarande inte att jag klarade  av det. Tyckte själv att jag var värsta stålkvinnan efteråt, och det tycker jag fortfarande. För jag födde världens mest underbaraste son som jag älskar mest av allt i hela världen. Det är grejer det. 

Jag skulle kunna göra om det idag, för min älskade Theodor. ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0