60 bast!

Idag fyller pappa 60 år, världens bästa pappa❤ Vi har firat honom lite smått idag bara, han ville inte ha något firande. 

Jag hoppas att Theodor sover bättre inatt än vad han gjorde föregående natt då vi gick upp sex gånger för matning osv. Börjar kännas liiiiite i kroppen när man får gå upp så ofta. 


Theodor och Hedda låg på sängen och pratade lite.  


Noa kramade sin lilla kusin. 


Jag är sjukt ful på bilden men skit i det det är Noa som man ska titta på. 


Vad hände med Noas ansikte haha? 

Jag ska börja simma! Det ska bli så himla skönt att göra något. Jag simmade ju för ett par år sedan så ska bli kul att komma igång med det igen. Kanske träffar jag någon gammal pensionär jag kan prata med haha. Skönt att komma hemifrån lite och ha lite egentid. Jag önskar mig en baddräkt av Roberth när jag fyller år, när jag har bikini har överdelen en tendens att åka av så vill undvika det haha. Jag simmar så fort så bikinin bara flyger av ;) Skämt åsido. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0