Latmask.

Just nu sitter jag på altanen. Har precis ätit fruktsallad med vaniljkvarg, eller lyxkvarg som jag kallar det eftersom jag bara "får" äta lättkvarg om kvällarna. Men idag kände jag för att äta god kvarg haha. 

Det är så härligt att det varit sommarväder idag, det tycker jag om. Suttit och njutit på altanen. 

Theodor sover och jag ska väl snart lägga mig i soffan. Känner mig trött. 

Usch blir så irriterad på mig själv, har massa att packa upp men jag gör det inte!! En ful byrå står i vardagsrummet, grejerna ska packas upp och vi ska slänga den men neeeeeej den kommer väl stå där ett par veckor till. Jag har bara ingen lust att göra såna saker, tänker på det varje dag. Jag måste skärpa mig. Sen är typ alla mina kläder i förrådet. Bra Annica, bra. Usch känner mig så lat. Men det är ju rätt full upp här hemma om dagarna och när Theodor väl har somnat så finns det ju lite annat att ta tag i. 


Smakar sommar. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

äsch, du är världens bästa, då får man
liksom vara lat ❤️

2014-05-23 @ 01:48:14
URL: http://angelica87a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0